17 June 2013

Taustast lehe 4 aastaseks saamise puhul

Jätkan üleaastase traditsiooniga milles kirjeldan veidi "telgitaguseid" ning külastuste statistikat oma kõige rohkem vaadatud lehekülgede kohta. Muide mu inglise keelsed leheküljed füüsikast ja teadvusest jätkavad umbes sealt kus eesti keelsetega pooleli jäin.
Mingil põhjusel loetleb blogspot külastusi alates 2007. aastast kuigi tegin lehe 2009 suvel. Teiste lehekülgede puhul paistab samuti külastusi ajast enne lehe tegemist kuid vähem.  
Blogspot kaart näitab külastusi ainult 10 kõige rohkem külastusi teinud riigist. Nagu mu teiste lehekülgede puhul on ~90% külastustest Windows'it kasutavatest arvutitest.


Google analytics järgi on samas peaaegu igast riigist mingi aeg keegi vaadanud. Valgevene on pikalt olnud ainuke Euroopa riik millest vaatamisi ei tulnud kuid selle postituse avaldamise ajaks on sealt 4 vaatamist tulnud võrreldes 50-1100 külastusega teistest Euroopa riikidest. Hiinast on 3 vaatamist olnud. 3. külastus mida Hiinast nägin lühidalt pärast ühte seminari (2012) kus kohalolijad panid oma nime ja allkirja kohalolijate nimekirja. Üks hiinlasena paistev isik istus mu kõrvale ja sai minult selle paberi. Ta tegi üllatunud häält ja tõstis käsi kui paberit nägi, seejärel küsis mu pastakat mida ta mitu minutit hoidis. Kui ma teda uuesti vaatasin hoidis ta telefoni selle paberi kohal ja pastakat ei paistnud kusagil. Järgneva umbes poole nädala jooksul nägin 3. külastust Hiinast. Esimest külastust Kuubast (2 kokku seni) nägin 2013 alguses paar päeva pärast uudise lugemist kus mainiti, et Kuubalased saavad internetti vabamalt kasutada.
Teadvusehuvi ingliskeelne versioon "Sides of sentience" (või interestinmind.blogspot.com) sai samuti mõned külastused ~4 aastat enne kui ma selle lehe registreerisin. Hetkel (alates 6. juuni) on külastuste arv tavaliselt 0 päevas pärast www.sidesofsentience.com aadressi aegumist ning blogspot sisaldavale aadressile üle minemist. Samas kui ma midagi lisan sellele lehele, siis järgneva paari tunni jooksul paistab ~10-20 külastust tavaliselt USAst nagu ka täna kus pärast täiendust oli kiiresti 16 vaatamist USAst. Registreerimine on ~10 dollarit aastas ja esimese aasta sain näiliselt tasuta ning krediitkaardi puudus on hetkel ainuke takistus selle aadressi uuesti ostmiseks. See aasta olen võib-olla enamus avaldatud tekstidest kirjutanud selle lehe "about influence" artiklis (see kevad olen seda artiklit täiendanud keskmiselt võib-olla kord nädalas). See "about influence" sisu pole mulle teadaolevalt negatiivset kriitikat saanud kuigi sisu on tihti julgem kui siinne "mõjukuse" artikkel. 


See on ka leht mis saab Hiinast kõige rohkem varjamata külastusi bloggeri enda statistika järgi.

 Samas Google Analytics järgi pole Hiinast ühtegi külastust.

Nagu tavaliseks on kõige sagedamini loetavad artiklid enamasti sellised, mille sisu saab igapäevaelus praktiliselt kasutada.


Enamasti füüsika ja keemia alane Science varia leht paistab ka ainuke, kus Eesti päritolu külastused ei ole arvukuselt esikümnes. 


Üldiselt saab see mittepoliitiline "Science Varia" leht laialdasemalt külastusi kui "Sides of sentience" leht.

Taustaks nii palju, et alates 2010 jaanuarist olen oma lehti vaiksemalt reklaaminud Eesti ja USA meediaväljaannetele lootes juba 2010 laiemat tähelepanu saada ning sellega seoses võisin suure eelarvega organisatsioonide tähelepanu saada.
Ebatavalisi asju on juurde tulnud pärast seda kui 2011 juunis probleemidest kirjutasin. Pärast seda kui turvalisuse muredest kirjutasin tekkis tänavatele näiliselt rohkem turvatöötajaid kes 2011 suvel "walkie talkie" tüüpi raadiotega rääkisid ja seisid maja ümber või tänava nurkadel millest tavaliselt mööda kõnnin. Midagi sellist lootsingi näha. Riietus ja varustus on neil aja jooksul muutunud. Purjus ja pahura olekuga venelaste välimusega maja ümber seisjate proportsioon on langenud (2011 algselt vist üle poole aga nüüd peaaegu mitte keegi). Maja ümber seisjad on aja jooksul väliselt jõukamaks ja lõbusamaks muutunud, mis on julgustav vaatepilt. Sugulaste majade ümber paistab samuti rohkem turvafirmade tegevust.
2011-2012 oli vist 3 olukorda, kus keegi tuli alaealisena paistvat prostituuti pakkuma. Enne pole mul selliseid olukordi olnud ja alates sellest ajast on tunne, et mõned organisatsioonid on valmis alaealiseid prostituute strateegiliselt kindlate isikute vastu kasutama.
2012 suvel hakkasin endiste spioonide (USA, Vene ja Iisraeli) raamatuid lugema, sest teadsin, et kõigi kolme riigi agentuurid on näiliselt valmis üle maailma inimesi tapma. Iisraeli spiooni eluloost lugemine sattus ajaliselt kokku imeliku vaatepildiga tänaval.
 
Ma lugesin ühe endise Mossadi agendi raamatuid läbi nädalase perioodi ja keset seda oli vist ainuke kord eelneva 2-3 aasta sees kui nägin potentsiaalselt Iisraeli sõdureid (pärast seda pole ma neid uuesti näinud). Kõndisin tänaval ja minu ees kõndisid samas suunas 2 sõdurit kelle õlgadel oli Taaveti tähega embleem (ma pole kindel kas selle all oli 1 või 2 kõverjoont), mille järgi olid nad seersantmajorid. Umbes pool tundi hiljem jõudsin tuppa ja sain kõne, et keegi tahab kokku saada. Läksin kokkulepitud kohta aga teine ajas väidetavalt uue ja vana kaubamaja sassi ning ootas teise maja juures. Kokkulepitud koht oli umbes 200 meetrit kohast, kus neid sõdureid nägin ning kuigi tund oli mõõdunud nägin neid kahte uuesti umbes samal marsuudil kõndivana. Nad kõndisid minu suunas kuni oli ~20 meetrit jäänud. Siis pöördusid nad näoga üksteise poole ja hakkasid midagi rääkima ja kätega vehkima. Siis pöördusid nad ümber ja kõndisid minust eemale. Umbes samal ajal jõudis kohale see kellega olin kokku saamisest rääkinud. Ta oli suhteliselt tumeda nahaga, krussis mustade juustega ning väidetavalt kolis hiljuti linna ja ei tundnud seda. Ta tahtis kanepit osta, mis oli samuti tegevus, mille tõestamist saaks minu vastu kasutada. See päev tekitas küsimusi kas Mossad tegi mulle eraetendust ning kuidas nad minu arvutis olevatest raamatutest teadlikuks võisid saada (tehniliselt on see võimalik kui on tahet jälgida). Kui spiooniagentuurid tõesti jälgivad mind, siis on võimalik, et sama tehakse minuga seotud isikutega nagu minu sugulased ja võib-olla siin "avalike jälgijate" nimekirjas olijad.

Lehekülje eest olen 4 aastaga saanud 50 eurot, mis teeb umbes 1 euro kuus kuid ma lisan asju hea meelega raha saamata. Eks see häirib küll mingil määral, kui sellist tegevust nii vähe tasustatakse.
Entuasm on suures osas endised kuid energia kulutamine paistab efektiivsem. Miinimumstandardid on tõusnud nii palju, et iga nädal ma uusi artikleid ei avalda. 2012 proovisin ennast motiveerida tööle saamiseks sellega, et avaldan uusi asju kui töö saan aga ka selle suhtumisega ei õnnestunud tööle saada. Näiteks praegusel aastal oli ainuke töö intervjuu vangla inspektori kohale kuid ohutumate töökohtade osas ei saanud ma tööd ega tihti ka vastuseid. Tööd otsides on mul tavaliseks fantaasiaks, et alustan uuesti 2011 suvel (kui sain kaheks kuuks töö) toimunud igapäevase avaldamisega ning ma igatsen tihti sellega tegeleda kuid peaaegu ainuke asi mida mult tahetakse on töökoha leidmine. Olen vist üle 100 korra kandideerinud eri aladele alates lihttöölistest laboritööliseni kuid edutult. Ühel juhul sain pakkumise millest loobusin, sest see paistis liiga ilmse pettusena. Laboritesse olen vist kümneid kordi tööd otsinud nii oma lehti mainides kui ka neid varjates kuid vastuseid pole ma vist kordagi saanud. Suureks probleemiks laborite puhul paistab see, et nad raiskavad suuri summasid triviaalsuste peale mida dekoreeritakse segaste selgitustega. Tööle saamisel paistab tingimuseks, et tuleb nende valesid läbi näha ja siis valedega kaasa mängida. Nagu nägin ja kuulsin tulevad keskmise palgaga "teadlased" tööle lõuna paiku ja lahkuvad 3-4 tundi hiljem ning nende arvutis nägin tavaliselt Facebook'i. Sellist piinlikku jama on palju ning arusaadav, et nad ei taha oma elu raskemaks teha kiirema tempoga uurimisele üle minekuks kuid nad on õhukesel jääl ning enesepettus ei aita selle vastu. Kui Mossad ning teised spiooniagentuurid mind tõesti jälgivad, siis on laboritööliste töömeetodid tõenäoliselt ammu avalikumad kui neile meeldiks.

Isegi kui ma midagi ei avalda õpin tavaliselt päevas vähemalt lehekülje jagu avaldamiskõlbulikke asju, mida ma säilitan tihti avaldamata mustandi vormis või mõnes privaatses märkmekogumis. Emotsionaalselt on see uurimine kergemaks läinud ning võimekustunne on aastatega sürreaalselt palju kasvanud. Bioloogia-keemia-füüsika sisse jääv on mõnusalt kergelt õpitavaks saanud ning alates animatsiooni õppimisest on ka arvuti alane kiiresti arusaadavamaks muutunud.

No comments: